Počet záznamov: 1
Segmentation of modern structured product market
Názov Segmentation of modern structured product market Autorské údaje Martin Svoboda Autor Svoboda Martin Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 1 (2006), s. 76-89. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh Heslá segmentácia trhu * papiere cenné * produkty * certifikáty investičné * dlhopisy * varanty * investovanie * banky * klienti Anotácia Segmentácia trhu s modernými štruktúrovanými produktami. Tieto produkty možno rozdeliť do dvoch základných skupín. Na jednej strane sú to investičné produkty zahrnujúce investičné certifikáty a akciové dlhopisy. Druhú skupinu tvoria produkty, ktoré možno členiť na warranty a knockout produkty. Jednotlivé moderné štruktúrované produkty sú cenné papiere, sú podrobne charakterizované z hľadiska štruktúry, výnosovo rizikového profilu, ich výhod a možností použitia v rámci investičných stratégií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-3
článok
Počet záznamov: 1