Počet záznamov: 1
Geografické informačné systémy a geomarketing
Názov Geografické informačné systémy a geomarketing Preklad názvu Geographical informational systems and geomarketing Autorské údaje Lukáš Herzán Autor Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 417-420. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * geomarketing * segmentácia trhu * systémy informačné geografické * výskum Anotácia Geomarketing, geografické informačné systémy a ich metodológia. Geomarketing je jedna z kardinálnych častí marketingového výskumu a pomáha v oblastiach marketingového rozhodovania. Geomarketing je výborný nástroj pre vizualizáciu informácií geografického charakteru, konkrétne geografických informačných systémov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00291-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1