Počet záznamov: 1
Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
Názov Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií Preklad názvu Positive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process Autorské údaje Yulia Šurinová Autor Šurinová Yulia Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá metodika * reklamácie * dodávatelia * opatrenia Anotácia Metodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1