Počet záznamov: 1
Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics
Názov Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics Preklad názvu Vylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky Autorské údaje Martin Kuchta, Andrej Miklošík Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part I.. Pp. 175-185 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Matúš Jozef ; Mendelová Dáša ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726 Poznámky 2015-PSD-PAV-02. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * platformy digitálne * meranie Anotácia Kategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00107-005, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1