Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku
Názov CRM ako nástroj inovatívneho manažmentu a jeho uplatňovanie v podnikoch na Slovensku Súbežný názov CRM as a Tool for Innovative Management and Its Application in Enterprises in Slovakia Autorské údaje Andrea Čambalíková, Ľuboslav Szabo Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Szabo Ľuboslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Inovatívne prístupy v manažmente a ich vplyv na konkurencieschopnosť a úspešnosť podnikov v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky. S. 61-67 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2017 / Čambalíková Andrea ; Mišún Juraj ; Dušek Jiří. ISBN 978-80-7556-025-4 Poznámky VEGA 1/0109/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment inovačný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * pojmy * podnik * zákazníci * Slovensko Anotácia Posúdenie uplatňovania metódy riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch na Slovensku. CRM ako jeden z inovatívnych prístupov v manažmente. Základné pojmy a princípy CRM, zhodnotenie výhod a nevýhod. Poznatky z aplikácie CRM v praxi podnikov. Analýza dosiahnutých výsledkov týkajúcich sa CRM. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00949-009, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 553.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1