Počet záznamov: 1
Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku
Názov Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku Autorské údaje Renáta Ševčíková Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 92-100 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * produkty * manažment * výkonnosť podniku * investície * inovácia * priemysel textilný * priemysel odevný * Slovensko Anotácia Analýza faktorov manažmentu dizajnu a ich vplyv na využitie dizajnu pri inovácii produktov v textilnom a odevnom priemysle na Slovensku. Manažment dizajnu a jeho dôležitá úloha pri využívaní dizajnu ako produktovej inovácie. Dotazníkový prieskum firiem textilného a odevného priemyslu na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00898-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 518.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1