Počet záznamov: 1
Podpora predaja je dnes opatrná
Názov Podpora predaja je dnes opatrná Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 83 (5-6) (2025), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá podpora predaja * merchandising * budovanie značky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Merchandising a sales promotion sú efektívne nástroje, ktoré v kombinácii s dôkladnou analýzou dát a znalosťou cieľovej skupiny môžu významne prispieť k dosiahnutiu obchodných cieľov, budovaniu značky a posilneniu pozície na trhu. Správny výber stratégie založený na hlbokej znalosti cieľovej skupiny a aktuálnych trhových trendov môže zásadne ovplyvniť úspech kampaní a celkový predaj. Hoci sa merchandising a sales promo vzájomne dopĺňajú, každá z týchto disciplín sleduje špecifické ciele a využíva odlišné nástroje. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 83
článok
Počet záznamov: 1