- Podpora predaja je dnes opatrná
Počet záznamov: 1  

Podpora predaja je dnes opatrná

  1. Názov Podpora predaja je dnes opatrná
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 83 (5-6) (2025), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podpora predaja * merchandising * budovanie značky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaMerchandising a sales promotion sú efektívne nástroje, ktoré v kombinácii s dôkladnou analýzou dát a znalosťou cieľovej skupiny môžu významne prispieť k dosiahnutiu obchodných cieľov, budovaniu značky a posilneniu pozície na trhu. Správny výber stratégie založený na hlbokej znalosti cieľovej skupiny a aktuálnych trhových trendov môže zásadne ovplyvniť úspech kampaní a celkový predaj. Hoci sa merchandising a sales promo vzájomne dopĺňajú, každá z týchto disciplín sleduje špecifické ciele a využíva odlišné nástroje.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 83

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.