Počet záznamov: 1
Technologie-Marketing
Názov Technologie-Marketing : Die Integration von Technologie und Marketing als strategischer Erfolgsfaktor Autorské údaje Red. Armin Töpfer, Tom Sommerlatte Ďalší autori Töpfer Armin (Zostavovateľ / Kompilátor) Sommerlatte Tom (Zostavovateľ / Kompilátor) Vydavateľské údaje Landsberg : Moderne Industrie , 1991. - 536 s. Vydanie 1. Aufl. Edícia Management und Marketing ISBN 3-478-21370-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológia * marketing * manažment * rozvoj technický * riadenie * odvetvia priemyselné * komunikácia * kooperácia * integrácia * zákazníci * podnik Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 687360
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 687360 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1