Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketing

  1. Názov Medzinárodný marketing : Prípadové štúdie
    Autorské údajeEduard Urban, Otília Zorkóciová, Jozef Karvaš
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Karvaš Jozef
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : EU , 1993. - 369 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN80-225-0479-3
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod medzinárodný * marketing * štúdie prípadové * manažment * inovácia * sortiment tovaru * výrobky
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra686933-686935

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    686933SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    686934SEKSklad knižničného fonduvoľný
    686935SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.