Počet záznamov: 1
Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku
Názov Imidžová reklamná kampaň: kampaň, ktorá nepredáva tovar, ale značku Autorské údaje Martin Kasarda Autor Kasarda Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1996), s. 38-39. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * imidž * kampane reklamné * médiá * meno obchodné Anotácia Vymedzenie pojmu imidžová reklama a jej význam v podnikaní. Vytváranie dobrého mena firmy. Využitie sviatkov v reklamnej kampani. Médiá ako nosič informácií o imidžovej kampani. Vizuálna koncepcia kampane. Kombinácia imidžovej reklamy s produktovou. Spojené kampane, ktoré pri prezentácii podniku súčasne prezentujú aj meno inej spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1