Počet záznamov: 1
Zásady brand manažmentu
Názov Zásady brand manažmentu Autorské údaje S. Glickman Autor Glickman S. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 13. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * brand manažment Anotácia Brand manažment a brand manažéri. Úloha brand manažéra v podnikoch vyrábajúcich spotrebiteľský a priemyselný tovar. Nové príklady brand manažmentu. Formy brand manažmentu. Brand manažment na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-6
článok
Počet záznamov: 1