Počet záznamov: 1  

Reklamní výdaje na Slovensku rostou

  1. Názov Reklamní výdaje na Slovensku rostou
    Autorské údajeSabina Kunešová
    Autor Kunešová Sabina
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 5 (1997), s. 46-47. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Slovensko * 1996 * prieskum trhu * výdavky * inzercia * prostriedky reklamné * multimédiá
    AnotáciaPrehľad reklamných výdajov na Slovensku. Zmena metodiky a monitoringu údajov slovenskej Stratégie vplyvom zmeny spoločnosti z Gfk-Slovakia na ANR. Štatistika reklamy a inzercií v médiách (televízia, rozhlas, periodická tlač, billboardy), ktoré uviedla spoločnosť ANR - Vývoj výdajov na reklamu v elektronických a tlačových médiách v januári - decembri 1993. Štruktúra výdajov na reklamu podľa typov médií na Slovensku v r. 1996. Výsledky monitoringu reklamy - časopisy v januári - decembri 1996. Výsledky monitoringu reklamy - noviny v januári - decembri 1996.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.