Počet záznamov: 1
Riadenie skúsenosti zákazníka
Názov Riadenie skúsenosti zákazníka : ako využívať neobyčajnú službu na vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka Preklad názvu Customer experience management Autorské údaje Chris Daffy, Preklad. Eva Pijáková Autor Daffy Chris Ďalší autori Pijáková Eva (Prekladateľ) Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 6-9. - Žilina : MASM, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * interakcia sociálna * psychológia riadenia * psychológia trhu Anotácia Využívanie základných princípov ľudskej interakcie a služieb zákazníkom. Priblíženie problematiky riadenie skúsenosti zákazníka. Určenie oblasti vernosti svojmu zákazníkovi. Budovanie vzťahu založeného na dôvere. Použitie prístupu "obidvoch mozgových pologúl" na dosiahnutie závislosti zákazníka. Použitie mocniny +1 na vytvorenie "ÁCH" skúsenosti zákazníka. Vytvorenie návykovej skúsenosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1