Počet záznamov: 1
Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí
Názov Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 29-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * koncepcie * marketing vzťahový * prognózy * ekonomika nová * kríza finančná * kríza hospodárska Anotácia Nová etapa vývoja ekonomiky prináša nové výzvy pre marketingový manažment. Vzťahový marketing, nová ekonomika a finančná a hospodárska kríza tvoria kvalitatívne nové trhové podmienky. Identifikovanie, analýza a poznanie týchto výziev prispievajú k možnej predikcii ďalšieho vývoja marketingu. Vývoj je orientovaný najmä na vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti a ekonomizujúci prístup k marketingu v zmysle hodnoty pre zákazníka a hodnoty zákazníka pre podnik. Ďalšou oblasťou je udržateľný rozvoj v ekonomickej a environmentálnej oblasti a otázka etiky a jej pozície v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00912-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1