Počet záznamov: 1
Marketingový mix v hotelierstve vo vzťahu k dopytu
Názov Marketingový mix v hotelierstve vo vzťahu k dopytu : dizertačná práca Autorské údaje Roman Staňo, škol. Ľudmila Novacká Autor Staňo Roman EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Ďalší autori Novacká Ľudmila (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 169 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Heslá hotelierstvo * hotely * marketing mix * dopyt * podpora predaja Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 843402
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843402 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1