Počet záznamov: 1
Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh
Názov Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 131-144. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prognózy * prognózovanie * metódy * modely * výrobky * trhy * trh výrobkov Anotácia Príspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01099-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1