Počet záznamov: 1
Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy
Názov Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy Preklad názvu The role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis Autorské údaje Katarína Dražová Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 92-100. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá organizácie neziskové * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing * kríza hospodárska Anotácia Marketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01215-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1