Počet záznamov: 1
Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku
Názov Marketing vzdelávania zamestnancov a jeho vplyv na výkonnosť podniku Autorské údaje Denisa Bilohuščinová, Zuzana Nižníková Autor Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Nižníková Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 Prierezové analýzy nových trendov a výziev v oblasti marketingových aplikácií. S. 25-30. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá vzdelávanie * marketing * podnik * zamestnanci * talenty * výkony podnikové Anotácia Situácia v rozvoji a vzdelávaní pracovníkov na Slovensku. Analýza procesu rozvoja pracovníkov Východoslovenskej energetiky a zhodnotenie jeho vplyvu na výkonnosť spoločnosti. Systém vzdelávania vo VSE v súčasnosti a metódy rozvoja talentov. Personálny rozvoj pracovníkov s vysokým potenciálom a udržanie týchto talentov v spoločnosti VSE. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00585-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1