Počet záznamov: 1
Systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi
Názov Systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi Autorské údaje Stanislava Bellová, Vladimír Šagát Autor Bellová Stanislava Spoluautori Šagát Vladimír Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 36-40. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * systémy informačné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Riadenie vzťahov so zákazníkmi a nové pohľady spojené so starostlivosťou o zákazníka. Nástroje využívajúce výpočtové a komunikačné techniky. Programovo-technické riešenia Customer Relationship Management (CRM). Rozvoj informačných technológii a marketingové informačné systémy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1