Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti
Názov Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Autorské údaje Zuzana Kolláriková Autor Kolláriková Zuzana Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 148-152. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá maloobchod * stratégia obchodná * hypermarkety * supermarkety * marketing priamy * podpora predaja * mix komunikačný * reklama * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti Tesco Stores SR. Správne zvolená marketingová stratégia a orientácia na zákazníka. Smerovanie komunikačnej politiky a využívanie jej nástrojov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1