Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií
Názov Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií Autorské údaje Jana Lalinská, Iveta Kremeňová Autor Lalinská Jana Spoluautori Kremeňová Iveta Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 170-174. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Poznámky KEGA 036-017-4/2010 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * prieskum trhu * riadenie predaja * informácie * podpora predaja * komunikácia externá * zákazníci Anotácia Význam informácií v marketingovej komunikácii. Marketingové plánovanie a riadenie. Marketingový informačný systém podniku. Marketingová a externá komunikácia podniku so zákazníkom. Efektívnosť marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1