Počet záznamov: 1
Value creating approaches between Slovak sellers - buyers
Názov Value creating approaches between Slovak sellers - buyers Autorské údaje Pavol Kita, Jamal Hasan, Jaroslav Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument ICMLC 2011 : proceedings from 3rd International conference on machine learning and computing : 26-28, february, 2011 Singapore. S. 203-206. - New York : IEEE, 2011. ISBN 978-1-4244-9252-7 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá vzťahy dodávateľsko-odberateľské * predajcovia * odberatelia * metódy Anotácia Teoretické aspekty tvorby hodnoty vzťahu predávajúci - kupujúci. Metódy. Praktické aspekty empirického výskumu. Prioritné aktivity predávajúcich. Aktivity predaja predávajúcich. Zhoršenie vzťahu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00685-001, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1