Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie nadnárodných spoločností
Názov Marketingové stratégie nadnárodných spoločností : bakalárska práca Autorské údaje Eliška Gašpieriková, školiteľ: Soňa Nemečková Autor Gašpieriková Eliška Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859374
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 557.1 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1