Počet záznamov: 1
Analysis of e-marketing strategies
Názov Analysis of e-marketing strategies Preklad názvu Analýza e-marketingovej stratégie Autorské údaje Jamal Hasan Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 203-210. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod elektronický * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Anotácia Vymedzenie pojmu e-marketing. Odlišnosti medzi e-marketingom, internetom a web marketingom. Nástroje marketéra na internete. Expanzia e-marketingu. Prognózy vývoja. Tri kroky e-marketingovej stratégie. Strategický mix elektronického obchodu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-005, A - originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1