Počet záznamov: 1
Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese
Názov Komunikačná politika podniku a jej miesto v transformačnom procese Súbežný názov Enterprise communication policy and its place in the transformation process Autorské údaje Peter Štetka Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 38-50. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný Anotácia Hlavné atribúty a zásady komunikačnej politiky podniku, ktorých pochopenie a splnenie je neoddeliteľnou súčasťou uplatnenia podnikovej produkcie na trhu a umožnenie budúceho rozvoja a prosperity podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1