Počet záznamov: 1
Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách
Názov Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách Súbežný názov Factors with influence on strategic price making Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 154-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5 Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Poznámky VEGA 1/0410/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * náklady * kalkulácia nákladov * firmy * konkurencia * trh * dopyt * produkty * riadenie strategické * rozhodovanie strategické Anotácia Postavenie firmy na trhu. Oligopolný trh. Monopolná konkurencia. Dokonalá konkurencia. Vplyv faktorov pôsobiacich na rozhodovanie o cenách vo firme. Vplyv vnútorných faktorov. Štruktúra ceny. Kalkulácia variabilných nákladov. Kalkulácia cieľových nákladov. Hodnotový manažment a hodnotová analýza. Vonkajšie faktory - trh a dopyt po produktoch. Členenie firiem z hľadiska uplatňovania základného prístupu k tvorbe cien. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E11 01530-014, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1