Počet záznamov: 1
Internet ako komunikačný a reklamný nástroj malých a stredných podnikov SR
Názov Internet ako komunikačný a reklamný nástroj malých a stredných podnikov SR Autorské údaje Benita Beláňová, Mário Jurik Autor Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Jurik Mário Zdrojový dokument IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. S. 813-817. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * stránky webové * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * reklama * podnik malý * podnik stredný * prieskum Anotácia Elektronické komunikačné médiá. Vírusový (virálny) marketing. Využívanie e-komunikačných nástrojov v malých a stredných podnikoch SR - výsledky prieskumu. Prínosy web-stránky pre slovenské podniky v závislosti od regiónu pôsobenia. Nástroje internetu využívané na reklamné účely. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01793-014, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 456.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1