Počet záznamov: 1  

Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka

  1. Názov Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka
    Autorské údajeAnna Palfiová
    Autor Palfiová Anna
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * maloobchod * nákup * ceny obchodné * konkurencieschopnosť * výpredaj sezónny * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaFinančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: január-december + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.