Počet záznamov: 1
Sociálne siete v marketingovej komunikácii firem
Názov Sociálne siete v marketingovej komunikácii firem Súbežný názov Social networks in corporate marketing communication Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 163-169. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3 Poznámky VEGA 1/100/13. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment * marketing mix * internet * siete sociálne Anotácia Možnosti a výhody, ktoré poskytuje internet v porovnaní s tradičnými komunikačnými médiami. Vstup na sociálnu sieť a tvorba plánovitej kampane prostredníctvom sociálnych sietí ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00597-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 721.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1