Počet záznamov: 1
Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek
Názov Koncept Lovemarks ako budúcnosť značiek Súbežný názov Lovemarks concept as the future of brands Autorské údaje Katarína Plevová Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1214-1223 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * emócie * hodnota * spotrebitelia Anotácia Vnímanie značky sa najmä zo strany spotrebiteľov s postupom času mení. Tradičný koncept je nahrádzaný takzvaným konceptom Lovemarks. Definícia a charakteristika základných rozdielov medzi značkou a pojmom Lovemarks. Popis a analýza reklamných kampaní a aktivít spoločnosti Coca-Cola, ktorá je ukážkovým príkladom konceptu Lovemarks. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-030, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 561.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1