Počet záznamov: 1
Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke
Názov Rodová príslušnosť a postoje slovenských spotrebiteľov voči značke Preklad názvu Gender and attitudes of Slovak customers` towards brand Autorské údaje Peter Štarchoň, Dagmar Weberová Autor Štarchoň Peter Spoluautori Weberová Dagmar Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 2-8. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzťahy genderové * Slovensko * spotrebitelia * značky maloobchodné * značky výrobkov * stratégia marketingová Anotácia Štúdia zameraná na predpoklad existencie vzťahu medzi pohlavím a postojmi slovenských zákazníkov voči značke. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1