Počet záznamov: 1
From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe
Názov From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe Preklad názvu Od zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM Autorské údaje Pavel Bachmann, Kateřina Kantorová Autor Bachmann Pavel Spoluautori Kantorová Kateřina Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 29-41. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * politika sociálna podniková * médiá sociálne * know-how * Česko Anotácia Virtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 36
článok
Počet záznamov: 1