Počet záznamov: 1
Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci
Názov Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci Preklad názvu Consumer Perceptions of SMS Marketing: A Case Study from a Gift Shop in Hlohovec Autorské údaje František Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová Autor Križan František Spoluautori Čuláková Katarína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Bilková Kristína Barlík Peter Hencelová Petra Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X Poznámky APVV-16-0232. - VEGA 2/0113/19. - KEGA 066UK-4/2020 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * telefón mobilný * správanie spotrebiteľa * obchod Anotácia Percepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00324-002, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 785.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1