Počet záznamov: 1
Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva
Názov Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva Autorské údaje Ján Svoboda Autor Svoboda Ján Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-6. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * hotelierstvo * hotely * strediská ruchu cestovného * zariadenia rekreačné * systémy rezervačné * služby doplnkové * marketing * komunikácia marketingová * internet Anotácia Referenčný marketing v súčasnej dobe ako jeden z nástrojov podpory predaja v oblasti služieb a hotelierstva. Marketingová komunikácia v hotelierstve. Aktívne využívanie hodnotiacich portálov. Dôležitosť referenčného marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1