Počet záznamov: 1  

Význam a funkcie brandingu v hotelierstve

  1. Názov Význam a funkcie brandingu v hotelierstve
    Súbežný názovThe Importance and Funcions of Branding in the Hotel Industry
    Autorské údajeAnna Sirotková, Monika Krošláková
    Autor Veszprémi Sirotková Anna EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Krošláková Monika EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 134-140. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2
    PoznámkyČlánok je parciálnym výstupom výskumu 5121A
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * strediská ruchu cestovného * zariadenia rekreačné * systémy rezervačné * hotelierstvo * hotely * služby doplnkové
    AnotáciaZnačka hotela predstavuje pre zákazníkov určitý pocit istoty, že im budú poskytnuté služby v očakávanej kvalite a na požadovanej úrovni. Konkurenčná výhoda, ktorá sa prejaví rastom tržieb a v konečnom dôsledku aj zisku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01879-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.