Počet záznamov: 1
Efektívna stratégia public relations podniku
Názov Efektívna stratégia public relations podniku Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 123-127. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Poznámky VEGA 1/4579/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * firmy * produkty * značky výrobkov * identita podniková * médiá * imidž * konkurencia * komunikácia marketingová Anotácia PR aktivity ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. Nástroje (prostriedky) realizácie PR aktivít. Dôveryhodnosť podniku. Zviditeľňovanie. Sponzorstvo. Účasť na výstavách. Rozdiely medzi reklamou a PR aktivitami. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00774-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1