Počet záznamov: 1  

Efektívna stratégia public relations podniku

  1. Názov Efektívna stratégia public relations podniku
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 123-127. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    PoznámkyVEGA 1/4579/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * firmy * produkty * značky výrobkov * identita podniková * médiá * imidž * konkurencia * komunikácia marketingová
    AnotáciaPR aktivity ako súčasť marketingovej komunikácie podniku. Nástroje (prostriedky) realizácie PR aktivít. Dôveryhodnosť podniku. Zviditeľňovanie. Sponzorstvo. Účasť na výstavách. Rozdiely medzi reklamou a PR aktivitami.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00774-009, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.