Počet záznamov: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Názov Public relations jako ovlivňování mínění Autorské údaje Jozef Ftorek Autor Ftorek Jozef Vydavateľské údaje Praha : GRADA Publishing , 2009. - 195 s. Vydanie 2. rozšíř. vyd. Edícia Manažer , komunikace ISBN 978-80-247-2678-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * vývoj * teória a prax * komunikácia * mienka verejná * agentúry * médiá * žurnalistika * komunikácia neverbálna Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 837125
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 837125 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1