Počet záznamov: 1
Kvalita IT podpory
SYS 0112828 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231012070400.2 100 $a 20100422a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Kvalita IT podpory $f Michal Bróska 330 $a Správne organizovaná procesná a technologická podpora IT služieb. Kvalitatívne požiadavky na IT. Kontakt používateľa s podporou IT služieb je pomenovaný ako "Singl point of contact" (SPOC), jednotný kontaktný bod. Prístup do systémov a aplikácií. Dobrá organizácia SPOC - vysoká riešiteľnosť incidentov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181919 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $e odborný časopis o systémoch kvality $v Roč. 18, č. 1 (2010), s. 38-39 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005911 $a spracovanie dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004018 $a organizácia súborov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003337 $a médiá pamäťové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006424 $a technika výpočtová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006202 $a systémy počítačové 675 $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače 700 -1
$3 eu_un_auth*0015797 $a Bróska $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100422 $g AACR2
Počet záznamov: 1