Počet záznamov: 1
Seniori ako cieľová skupina
Názov Seniori ako cieľová skupina Autorské údaje Michal Kraus Autor Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 242-246. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * spotrebitelia * seniori * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing mix * vývoj populačný * potreby spoločenské * ukazovatele demografické Anotácia Koncipovanie marketingových stratégií. Význam poznania seniorov ako skupiny spotrebiteľov. Demografický vývoj a pokračovanie populačného starnutia. Dobre zabezpečení starší ľudia, tzv. whopies (well-health & wealthsuited-elder-people). Vytvorenie marketingového mixu v dôsledku demografických zmien. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-038, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1