Počet záznamov: 1
Jak motivovat v době krize
Názov Jak motivovat v době krize Autorské údaje Zuzana Čempelová Autor Čempelová Zuzana Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 7 (Červenec 2010), s. 42-43. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia Heslá motivácia * zamestnanci * zamestnávatelia * manažéri * manažment * práca * benefity * peniaze * vzdelávanie * odmeny * čas pracovný pohyblivý * komunikácia interná Anotácia Motivácia ako dôležitý manažérsky nástroj, ktorý firme pomáha stanovovať ambiciózne ciele a nadchnúť pracovníkov. Motivácia ušitá na mieru. Peniaze, ktoré nemotivujú alebo demotivujú. Daňovo zvýhodnené benefity. Nefinančné benefity - lacná a účinná motivácia. Vyvolať pocit zamestnancov, že sú súčasťou firmy - najlacnejšia motivácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1