Počet záznamov: 1
Personální inzerce je také vizitkou firmy
Názov Personální inzerce je také vizitkou firmy Autorské údaje Tereza Šulcová Autor Šulcová Tereza Zdrojový dokument Human resources management : odborný časopis pro řízení lidských zdrojů. Roč. 6, č. 5 (září-říjen 2010), s. 17-18. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1801-4690 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá spoločnosti * marketing personálny * inzercia Anotácia Inzerát je často úvodným spojením medzi spoločnosťou a potenciálnym zamestnancom. Výber inzertného média, spôsob prezentácie spoločnosti, vzhľad a text inzerátu je súčasťou personálneho marketingu spoločnosti a každá spoločnosť by mala premýšľať o tom, čo tvorí jej "zamestnávateľskú značku" a ako by chcela byť vnímaná z pohľadu súčasného a budúceho zamestnanca. Správna inzercia mieri na cieľovú skupinu. Atraktivita inzerátu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-6 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1