Počet záznamov: 1
Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby
Názov Neprehľadnosť ponuky, zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť komerčných zmlúv ako prvky systému práce so zákazníkom vo firmách poskytujúcich služby Autorské údaje Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 130-135. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.12 - Objekty hospodárenia. Suroviny. Zdroje Heslá služby * firmy * zákazníci * ponuka * vzťahy zmluvné * zmluvy obchodné Anotácia Pôsobenie veľkého množstva subjektov na trhu, vznik množstva väzieb medzi nimi a neprehľadnosť ponúk. Zavádzanie zákazníkov a nevyváženosť obchodných zmlúv. Nástrahy, ktoré číhajú na zákazníkov v podnikoch služieb. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01381-014, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1