Počet záznamov: 1
Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života
Názov Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života Autorské údaje Rastislav Strhan Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecký obzor. Roč. 2, č. 2 (2010) s. 181-192. - Skalica : Stredoeurópska vysoká škola v Skalici, 2010. ISSN 1337-9054 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.59 - Životná úroveň Heslá kvalita života * blahobyt * bohatstvo * úspory * správanie spotrebiteľa * ekológia * environmentalistika * ochrana prostredia životného * marketing Anotácia Hodnotenie rozvoja spoločnosti a kvality života. Ukazovateľ miery ekonomického blahobytu. Indikátor udržateľného ekonomického blahobytu. Indikátor bohatstva a indikátor skutočných úspor. Indikátor skutočného pokroku. Spoločný nedostatok rôznych meraní kvality života. Environmentálna dimenzia kvality života z pohľadu správania jednotlivca. Spotrebiteľské správanie ako nástroj zvyšovania environmentálnej kvality života. Pôsobenie environmentálneho marketingu na vnímanie kvality života. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01389-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1