Počet záznamov: 1  

Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života

  1. Názov Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF
    Zdrojový dokumentVedecký obzor. Roč. 2, č. 2 (2010) s. 181-192. - Skalica : Stredoeurópska vysoká škola v Skalici, 2010. ISSN 1337-9054
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.59 - Životná úroveň
    Heslá kvalita života * blahobyt * bohatstvo * úspory * správanie spotrebiteľa * ekológia * environmentalistika * ochrana prostredia životného * marketing
    AnotáciaHodnotenie rozvoja spoločnosti a kvality života. Ukazovateľ miery ekonomického blahobytu. Indikátor udržateľného ekonomického blahobytu. Indikátor bohatstva a indikátor skutočných úspor. Indikátor skutočného pokroku. Spoločný nedostatok rôznych meraní kvality života. Environmentálna dimenzia kvality života z pohľadu správania jednotlivca. Spotrebiteľské správanie ako nástroj zvyšovania environmentálnej kvality života. Pôsobenie environmentálneho marketingu na vnímanie kvality života.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01389-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1