Počet záznamov: 1
Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie
SYS 0129449 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072502.5 100 $a 20110518d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie $f Dagmar Lesáková 463 -1
$1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia $e zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava $e sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97 $v S. 6-9 $1 210 $a Bratislava $c Incheba, a. s. $d 1997 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110518 $g AACR2
Počet záznamov: 1