Počet záznamov: 1  

Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie

  1. SYS0129449
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072502.5
    100
      
    $a 20110518d1997łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie $f Dagmar Lesáková
    463
    -1
    $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia $e zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava $e sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97 $v S. 6-9 $1 210 $a Bratislava $c Incheba, a. s. $d 1997
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110518 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.