Počet záznamov: 1
Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa
Názov Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa Autorské údaje Lukáš Šveda, Ľuboš Oláh, Veronika Fogašová Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 185-189. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * nákup * predaj Anotácia Maloobchodná prevádzka ako miesto realizácie nákupného procesu spotrebiteľa. Zavádzanie vybraných technológií v maloobchode. QR kód ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie maloobchodu so zákazníkom. Využite QR technológie pre marketing. Technológia Digital signage v maloobchode. Digitálne cenovky ako médium v maloobchode. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00950-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1