Počet záznamov: 1
Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka
Názov Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka : diplomová práca Autorské údaje Gabriela Stanková, školiteľ: Marína Korčoková Autor Stanková Gabriela Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 86 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854511
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1