Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia služieb - spoločnosť Oriflame
Názov Marketingová stratégia služieb - spoločnosť Oriflame : bakalárska práca Autorské údaje Kristína Erteltová, školiteľ: Marta Karkalíková Autor Erteltová Kristína Ďalší autori Karkalíková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 852460
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 442 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1