Počet záznamov: 1
Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ
Názov Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ Preklad názvu Euromarketing - cocept for small and medium enterprises for single market of EU Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová ml. Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 13 (2011), s. 34-49. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá euromarketing * podnik malý * podnik stredný * trh * Európska únia * Slovensko * konkurencia * prieskum trhu Anotácia Koncepcia európskeho marketingu pre MSP. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na európsky trh. Marketingový výskum európskeho trhu. Slovenské podniky v kontexte EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01217-011, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1