Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu
Názov Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu Preklad názvu Social responsibility increases asset and competitive ability of the company on the market Autorské údaje Viera Čihovská, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 2, č. 1-4 (2010), s. 35-45. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * etika * identita podniková * imidž * ochrana prostredia životného * stakeholder * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * práca s verejnosťou Anotácia Pojem stakeholders a teória stakeholders. Spoločenská zodpovednosť podniku. Definícia a história spoločenskej zodpovednosti. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku - využitie dobrých vzťahov k verejnosti (PR). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01780-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1